Viser søkeresultater 1 til 10 av 83
Threaded View
-
14-05-06, 12:26 #10
I dag er jeg litt bekymret for at jeg merker symptomer på for mye Levaxin/for hurtig økning i doseringen.
Er temmelig "shaky" og hjertebanken lurer. Men jeg har også en god del kroppsverk og orker ikke å stå opp.
Men så er det det at det er veldig kraftig vind ute, og da har jeg i mange år merket at jeg er blitt dårligere på mange områder, så jeg vet ikke om jeg skal tilskrive symptomene vinden eller Levaxinen. Er også på 3. dags menstruasjon - er det noen PMS-symptomer som nå slår til, siden de er blitt så mye mildere før menstruasjonen (høres kanskje sprøtt ut, men jeg begynte litt med progesteronkrem i forrige måned, og da synes jeg at PMS'en kom etter menstruasjonen i steden for før).
Ja, ja, får vel bare se hvordan ting utvikler seg ;)
Vi skulle skrevet bok om alle erfaringene våre og sett om det var mulig å komme med enkelte konklusjoner. Dette må det da være et stort behov for hos legestanden. Sonja hadde visst noe på gang, husker ikke helt hva den skulle gå ut på, var muligens overvekt det?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Dosering
Av Cina i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 06-03-07, 19:48 -
T3 og dosering av den
Av irene i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 26-06-06, 23:30 -
nye prøver, armour og dosering, noen synspunkt?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 31-05-06, 10:16

Svar med sitat
Bokmerker