Viser søkeresultater 31 til 40 av 69
-
10-05-06, 21:47 #31
-
10-05-06, 21:48 #32
Nei blir to om dagen da he he
Morgen og utpå ettermiddagen
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
10-05-06, 21:48 #33
Takker for gode svar
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
11-05-06, 10:46 #34
Mary Shomon har en artikkel om kaffe og hypo, mye kaffe er ikke bra.
http://www.csa.com/discoveryguides/thyroid/overview.php her står det litt lenger ned at kaffe kan øke ft3 noe...
http://thyroid.about.com/cs/vitaminsupp ... alcium.htm
-
11-05-06, 22:19 #35
Hei!
Jeg er fullstendig kraftløs på morningen og har blitt "avhengig" av minst et krus med Neskafe kaffelatte.
Tar aller først Thyroxin og Liotyronin og i "ventetiden" før jeg spiser frokost drikker jeg kaffekruset, og da får jeg litt engergi så jeg kan makte å lage frokost (havregrøt) og å komme meg i dusjen.
Har ofte lurt på om det er lurt - om jeg burde vente 1 time etter tabl.inntaket
Har du n`Finn noen tanker om det?
Kira
-
11-05-06, 22:22 #36
Jeg og er kraftløs om morran uff vil ikke stå opp men må jo er sulten og men og lage frokosten er og slitsomt uff alt er slitsomt men men
Jeg prøver så godt jeg kan
Må ha kaffe for og funke uff :,( Ivertfall morgen og en etter middag da og blir jeg jo helt dau liksom :,(
-
12-05-06, 07:33 #37
hEI DERE! Er også helt kraftløs om morran, men det fikk ikke hjelpe idag. Minstemann kom inn på soverommet kl 0520
og sa han var ferdig m å sove, og det stemte, for han la seg ikke til å sove videre. Det positive er jo att datteren kom seg tidsnok på skolen, og jeg føler meg ganske våken nå. Men skal snart legge meg til å sove, det varer ikke så lenge.
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
24-05-06, 20:18 #38
Brød spørsmål :)
Jeg lurer på om Ingrids Rugbrød er sunt jeg kjøpte meg det brødet men det står ikke hva det inneholder assa karbohydrat, protein, fett osv hvor mye det. Står bare meltyper og melk. Er det noen som vet om dette brødet er bra eller burde jeg la vær spise det er redd jeg da :,(
På speltbrødet hennes står det hva det inneholder men ikke dette hm :,(Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
24-05-06, 21:52 #39
Dette har vi diskutert før. Her:
http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewtopic.php?t=123
Husker du? Var du som startet temaet den gangen.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
24-05-06, 22:55 #40
Oki sorry men jeg er sånn syk at jeg må vite hva det inneholder rar jeg Snufs og jeg fikk aldri vite det helt men men greit det
Lignende tråder
-
jobbe med hva og hvordan?
Av Pebles i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 13-02-10, 04:41 -
Hvordan går jeg frem?
Av gevega i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 10-03-09, 09:11 -
Hvordan får jeg T3 op?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 15-12-07, 20:44 -
Svimmelhet, hjertebank, hetetokter og angstannfall
Av eva i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 12Siste melding: 08-05-05, 21:03
Svar med sitat
Bokmerker