Legen min sa også at mine prøver var bra og jeg ser sunn og frisk ut og kan jobbe og alt muligt :,( Men jeg føler meg bare sliten, trøtt orker ikke mye selv om jeg tvinger meg til og gjøre litt. Jeg forstår ikke hvordan jeg skulle klare jobbe som jeg er nå :,( Så jeg blei lei meg jeg etter at legen sa det da prøvene mine var fine. Hadde jeg følt det samme som henne så men det nytter jo ikke si hver gang jeg er sliten og trøtt det hjelper ikke stort og klager på halsen min er vond hver gang men sånn skal det være sier hun det er ikke noe farligt :,(

Og føler hun vil bare forte seg og bli ferdig med meg for jeg er ikke noe og hjelpe virker det som. Jeg vil jo ikke være sliten eller trøtt hele tia og kansje noen tror jeg er lat men det vet jeg at lat er jeg ikke assa. Og viss andre tror det ja uff det er ikke sånn jeg vil virke da jeg er bare SLITEN. Før var jeg ikke sånn, da var jeg full av Energi, kunne jobbe og alt gikk greit, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal klare det nå og føler alle maser om det jobb jobb nå din late dumme jente herreguuuuuuud skjerp deg ja sånn føles det :,( Eller burde dø så kan jeg la vær føle meg så i veien her og der at da trenger ingen mase heller