Viser søkeresultater 1 til 10 av 112
Threaded View
-
11-05-06, 11:33 #4
Tror ikke særlig på "vårslappteorien".
Stoffskifteproblemer gjør også at vi blir usikkre og ikke tør stole på oss selv. Ikke når vi har det som verst og det er helt tydelig for oss at det er noe galt, tør vi det !
Fortell den doktorspira di at dette er ikke snakk om noe vårslapphet !
Vis hvor oppgitt og sint du er !
Fine stoffskifteverdier ja. Det er det mange her som har hatt, og som likevel har kommet til at det ER stoffskiftet som er problemet !
Jeg har min egen forklaring :
Du spiser jo noe som skal erstatte ditt eget stoffskiftehormon (Levaxin-Armour) Dette kommer jo inn i blodet, og laboratorieinstrumentene reagerer jo på disse - MEN GJØR DU ?
Joda, litt så. Den holder deg i live, men noe mangler hos mange.
Dette "noe" er ikke legene særlig flinke på (meget mildt uttrykk)
Jeg betviler ikke at de fleste gjør så godt de kan - eller sagt på en annen måte - så godt de har lært.
Og det er vel spørsmålet - de har ikke lært bedre, og behandlingsdirektiver fra høyeste hold følges sikkert, men disse er bare ikke bra nok !
Det går ikke an å være så enspora at man antar at når pasienten har fine stoffskifteverdier så er det ikke noe med stoffskiftet som plager !
Ekstra ille synes jeg det er at de nekter å ta ibruk det markedet har å tilby ! De vet godt at det finnes mer enn en thyroxintype på markedet !
Armor har iallfall hjulpet noen med spesielle plager, og det finnes flere !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Dårlig holdning av det lave stoffskiftet?
Av Vår i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 14Siste melding: 27-03-10, 07:44 -
Det lave stoffskiftet ikke har slått ut enda?
Av Marielle i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-03-10, 10:08 -
Når dere er slitne eller utmattet...pga stoffskiftet
Av Marina73 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 4Siste melding: 26-04-08, 21:40 -
Når får man komme til endolkrinolog?
Av Hsn i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 19-02-07, 14:12 -
Kan laft stoffskifte komme og gå?
Av dolla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 10-01-07, 22:09

Svar med sitat
Bokmerker