Det er vanskelig å lage doseregler som gjelder for alt. Det går ikke. Men noen regler kan man lage. Feks. så kan man øke i større posjoner når man er langt fra målet, og øke i mindre og mindre posjoner når man nærmer seg.
Min kommetar til nevnete øking er at 25µG (mikrogram) pr. uke annenhver måned også virker helt umulig på meg. Du kan ha et behov på 750-1000µG i uka. Det er 30-40 tab i uka det, og en behøver ikke være tallmagiker for å regne ut at det vil ta mer enn vinter og votter før du er i mål.
Snakk med legen om det, men jeg tror ikke det gjør noe om du hopper til 2 hver dag og neste økning blir 3 hver dag. Etter det kan jo tia være inne til å ta det så forsiktig som du tar det nå.

Ettersom du nærmer deg den antagelige vedlikeholdsdosen, vil du få mer og mer T3 fra Levaxinen og du må vurdere å trappe ned eller slutte med Liothyroninen. Det er ikke sikkert at du trenger den når du er oppe i full dose.
T3 virker bare noen timer, derfor trenger man påfyll hele tiden. Og det får du når det meste kommer fra levaxinen du spiser - når du bare spiser mange nok. Omdanningen begynner ikke før 2-3 uker etter at du har spist dem.