Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
05-05-06, 22:58 #6
hm....jeg ar fullstendig tallangst, så jeg må ha alt forklrt over i antall tabletter hehe...
hvorfor jeg tar så lite levaxin er et godt spørsmål. siden verdien min på fritt t4 var på 9 etter en liten økning sa han vi skulle øke litt til og så komme igjen etter to måneder.
jeg synes det virker lite å øke med en ekstra 25 mikrogram(eller hva det nå heter) i uka(altså jeg skal bare ta 10 istedetfor 9 i uka fast) i to måneder? det kommer jo til å ta hundre år før prøvene bedrer seg da?
siden jeg økte sist med samme dose så har resultatene på fritt t4 gått fra 8 til 9. det sier meg at veien til 17 tallet er laaaaang..?
jeg vet jeg er ømfintlig for kjapp økning, men det kan da ikke være nødvendig med så lang tid før vi øker litt igjen?
når det gjelder liothyronin var det noe jeg spurte om selv da jeg ville prøve noe i tillegg for å forsøke å bli bedre.
jeg ble ikke akkurat frisk, men det tok faktisk vekk ganske mye av et par symptomer. i tillegg så merker jeg formen dale betraktelig etter et par timer hvis jeg glemmer å ta dem...så da tenkte jeg at det iallefall har en viss virkning siden kroppen min tydligvis vil ha det?
merker egentlig bare små, men positive endringer- så jeg kommer nok ikke til å slutte på de
egentlig så sliter jeg mest det med svimmelaktige "jeg føler som om jeg har vært oppe i et par døgn- svimmel- dott" følelsen, fungerer liksom veldig dårlig når man skal være aktiv over lang tid, eller i det hele tatt andre steder enn i horisontalen

Svar med sitat
Bokmerker