Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: Mensen og slik....
Threaded View
-
05-05-06, 01:29 #22
Kom til å tenke på noe mer.
Min førstefødte som har arvet forhøyet TPO etter meg, som som en stein fra han var nyfødt. Fra 02.00 til 08.00-09.00 hvert døgn. Han var utrolig rolig og grei å ha med å gjøre. Tenkte da at barn sikkert ofte blir som foreldrene, spesielt etter hvordan man er i svangerskapet. Er du rolig, får du rolige barn. Men hvor mye hold det er i dette, vet jeg ikke.
Men min tidligere nabo/venninne som er hyper, hennes sønn var høyt og lavt og sov nesten ikke, allerede som liten.
Hvis det er noe hold i dette, så er det verst for de som selv er veldig aktive, men ikke orker så mye. Får de aktive barn med lite energi selv, ja, da ser man problemet. Jeg er treg og rolig, det samme er min sønn. Naboen var kjapp og høyt og lavt, det samme var sønn - helt fra bitteliten. Det som var synd i hennes tilfelle, så var det jo det at hun kunne kjøre på i ei stund, men så kunne hun altså ikke mer.
Vet ikke hvor mye fornuft det er i noe av dette, eller om det kan brukes til noe. Men nå er det sagt... ;) Noe som sikkert også er viktig å huske på, er at det jo alltid er TO foreldre og barna arver gener fra begge, så ingen kan jo forutsi med sikkerhet hvordan noe vil bli, uansett.
Så: Hold kjeft, gå og legg deg! (Dette var til meg selv altså ;) )"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
De gangene jeg har hatt for høye prøvesvar og en følelse av at det er min skyld
Av cathrin i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 11-05-11, 20:25 -
Verre ved mensen!?
Av Evamol i forumet Høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-04-08, 20:25 -
Helt utslått før mensen
Av cathrin i forumet Andre hormonerSvar: 5Siste melding: 24-04-07, 20:17

Svar med sitat
Bokmerker