Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: Mensen og slik....
Threaded View
-
05-05-06, 01:14 #21
Rozex, tror jeg en krem heter som kan hjelpe mot kviser fremkalt av stoffskifteproblemer.
Når det gjelder stoffskiftet og arvelighet, så er i alle fall noen typer fryktelig arvelige. På min fars side er det utrolig mange som har hatt struma. Min far har ikke fått det konstantert for han nekter å gå til lege, men jeg ser jo alle symptomene på lavt stoffskifte. Jeg har Hashimotos med forhøyet TPO. Min sønn har forhøyet TPO, selv om de ikke kaller det for "noe" enda.
Jeg hadde en nabo som gikk i spinn nærmest pga høyt stoffskifte. Så ble hun totalt utslitt og ble liggende i mange dager. (Veldig rart - hun hyper, jeg hypo - men veldig mange symptomer var like, kanskje bortsett fra energinivå og vekt). Hun hadde en sønn. Bare jeg fikk øye på han fikk jeg åndenød for han var så sinnsykt aktiv. Ikke fått det konstantert, men garantert hyper han også.
Har ei venninne med lavt stoffskifte. Ett av tre barn har i alle fall lavt stoffskifte.
Håper de blir bedre på stoffskifteproblematikken i fremtiden, jeg. Kanskje ved å lytte mer til pasientene?
Når det gjelder fødsler, så blir vel de fleste kropper noe preget av barnfødsler, men i veldig varierende grad. Men dette kommer alderen også til å gjøre. Ingen forblir evig unge i denne verden. Men både kropp og smerter vil ikke ha SÃ… stor betydning når det gjelder et lite barn man ønsker å få. For lykken over barnet vil overskygge alt annet - i alle fall hvis man virkelig vil ha det da ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
De gangene jeg har hatt for høye prøvesvar og en følelse av at det er min skyld
Av cathrin i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 11-05-11, 20:25 -
Verre ved mensen!?
Av Evamol i forumet Høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-04-08, 20:25 -
Helt utslått før mensen
Av cathrin i forumet Andre hormonerSvar: 5Siste melding: 24-04-07, 20:17

Svar med sitat
Bokmerker