Viser søkeresultater 1 til 10 av 83
Threaded View
-
04-05-06, 14:30 #11
Hei takker for svar
Ja da var jeg frisk og kansje jeg er sint for at jeg er der jeg er nå i vekt og det sa ikke Psykologen noe om at du får ekstra kg på kjøpet da du skal bli frisk :,( Hadde jeg vist det ville jeg aldri blitt frisk så føler meg litt lurt kan man si. Men alt er bare min egen skyld og skal ikke skylde på noen jeg. Nei tar på meg den skylda selv, men og ikke klare og få til noe srlig med det og gå ned i vekt blir jeg oppgitt og det skjønte Psykologen så jeg tror det er noe galt med meg eller så får jeg snart velge og ikke spise igjen da og håpe neste gang at noen hjelper meg så jeg ikke havner der jeg er nå :,( Liker meg ikke der eller kroppen ser nesten ut som 45 kg tror jeg som nesten før er bare magen liksom litt sint på den er mye oppblåst føler meg som en ballong. Sier jeg er en Flodhest men er jo ikke det andre sier Psyokolgen så Slank slank hm ja ja det ordet liker jo ikke jeg vil heller være tynn men ikke for tynn da uff blei mye fram og tilbake detta. Jeg jeg vet ikke hva jeg vil bare ha det bedre føle meg 100 prosent som du sier og så føler jeg meg bare på bånn , klarer gjøre litt så blir jeg utmatta av ingenting. Før klarte jeg jobbe, og ha et vanlig liv men nu er alt alt kluss :,( Legger nok mye skyld på vekta så er det ikke den som er så farlig hele tia selv om jeg tenker på den og håper gå litt ned bare
Så er det mye annet og sikkert som er skyld i at jeg er den jeg er ja
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Hvordan gå ned i vekt med hypothyreose
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 36Siste melding: 14-10-07, 16:45 -
hvordan kan jeg gå ned i vekt?? AAAGGGHHHHHH.....
Av heisann i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 19Siste melding: 04-10-07, 12:35 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39 -
Ned i vekt
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 11-07-06, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker