Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
03-05-06, 22:24 #16
heisann
Det kan godt være att jeg har RUNDBEKRÆSJET dennen tråden, for i skrivende stund husker jeg ikke helt hva den handlet om, og da ber jeg så meget omforlatelse, men det virket som om noen har "putta på meg hele hundre-lappen idag "
Uff, min hukommelse er helt forferdelig. Kan ikke finne rette ordene, huske navn, hva jeg hadde tenkt å gjøre når jeg kommer inn i et rom + masse mer. Men en gang hadde jeg et opphold på et helse- og rehabiliteringssenter. Jeg ble så imponert, når jeg kom hjem, så tenkte jeg: "Himmel og hav, jeg kan jo snakke!" Siden avtok dette :( Men jeg har lest at både ved lavt stoffskifte og fibromyalgi, som jeg har, kan dette følge med.
Dette med Liothyroxin??? er jeg veldig interessert i. Sa til legen en gang at jeg hadde hørt om noe annet medikament, han sa ca dette navnet og hadde sjekket mine prøver, og jeg hadde ikke behov for det. Men dette må jeg likevel ta mot til meg å be om. Skal fortelle om at mange på et forum på Internett har god effekt av dette. Vet dere - er dette kjemisk fremstillet, eller???
Ã…ja, så vidt jeg husker, så er tråden Sonjas bok og noen historier rundt det å være overvektig."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og overvekt
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 13Siste melding: 25-10-08, 07:58 -
Lavt stoffskifte og overvekt
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 28-06-07, 22:01 -
Nettmøte om overvekt og lavt stoffskifte!
Av Sonja Midtlien i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 16-03-07, 10:53 -
Komplikasjoner ved overvekt
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 0Siste melding: 07-07-06, 01:27

Svar med sitat
Bokmerker