Viser søkeresultater 11 til 18 av 18
-
03-05-06, 07:49 #11
Det er bedre å være tjukk i kroppen enn tjukk i hue :twisted:
-
03-05-06, 19:52 #12
Jepp, jepp. Kan dere tenke dere noe verre enn en tjukkskalle som ikke har evne til å vise respekt for andres situasjon? Det derre er en skikkelig tjukkas det! :P
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
03-05-06, 20:25 #13
Så flott Sonja!!
Er helt sikker på at du kan skrive en svært leseverdig bok!
Jeg er også sikker på at du kunne fått noen til å lage en tankevekkende dokumentarfilm om livet som hypo...
Klem fra Kira
-
03-05-06, 20:51 #14
Hei. Har lest tidligere her, av N`Finn tror jeg? att han tror ikke blindt på prøvesvar att det ikke tells hvor mye FT4/t3 det er i blodet hvis det ikke blir tatt opp i cellene. Og det tror jeg stemmer, blodprøvene mine var ikke direkte dårlige da jeg ble sykmeldt i januar, men formen min var elendig!!! klarte ikke å konsentrere meg, var fryktelig sliten, trøtt, GRINETE :twisted: og på kanten til å være dement. Jeg hadde en lang stund, 3 mnd drevet med aktiv selvmedisinering uten att det hjalp, økte altså dosen sakte men sikkert men det hjalp ikke, ble bare værre og værre. Endte med att jeg veltet i meg 2 kvikk-lunsj og en halvliter cola til frokost for i det hele tatt å klare å kjøre til jobb.
Opprinnelig skrevet av Stina
Prøvesvarene mine svinger kjapt fra 14-27, så legen har skrevet til trygdekontoret at jeg har en hypotherose som er ute av kontroll. Men lyset i tunnellen ble for meg Liothyroin, kan ikke få skryti nok av det!! På en uke fikk jeg kroppsvarme igjen og etter en mnd kan jeg ha på lyd på tv når jeg skal se på. Og forsyne meg har jeg ikke fått lest ett par bøker også,YAHOOOOO!!!! Pleier vanligvis å lese 3-4 bøker pr uke så det er steinhardt å ikke få brukt bibliotek-kortet!!! Kan ha litt problemer enda hvis det blir for vanskelige ord, men håper det skal ta seg opp!!!
Er det flere enn meg som har problemer med å huske enkelt-ord?? Hvis jeg skal forklare noe, ender det altid opp med att jeg må forklare hva ordet jeg leter etter er... (satt rundt 5 min lengre oppe i innlegget for å huske resistent
) Og går dette på kortidshukommelsen?? og er det varigt??
Har hatt Hypotherose i 7 år og vært Hyper i 5 år før dette, men egentlig aldri hatt noe særligt problemer med det(untatt etter fødsler) Har tatt medisiner og gått på jobb og ikke tenkt noe særligt mer på det enn att dette er noe jeg skal gjøre resten av livet.
Det kan godt være att jeg har RUNDBEKRÆSJET dennen tråden, for i skrivende stund husker jeg ikke helt hva den handlet om, og da ber jeg så meget omforlatelse, men det virket som om noen har "putta på meg hele hundre-lappen idag
"
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
03-05-06, 21:43 #15
Jeg har det også sånn når det gjelder hukommelsen. Plutselig får jeg helt hjernteppe til og med når det gjelder navnet på folk jeg kjenner.
. Om det er varig eller ei vet jeg ikke, men vet at man også kan få det av B12 mangel noe mange kan få ved hypotyrose,jeg har ikke det da men jeg er treig i hodet ja.
Kan jeg spørre om du hadde høy T3 da du begynte på Liothyroxin? Jeg mener å ha lest ett sted at det ikke var bra da. Levaxin funker ikke helt for meg i alle fall ikke alene.
-
03-05-06, 22:24 #16
heisann
Det kan godt være att jeg har RUNDBEKRÆSJET dennen tråden, for i skrivende stund husker jeg ikke helt hva den handlet om, og da ber jeg så meget omforlatelse, men det virket som om noen har "putta på meg hele hundre-lappen idag "
Uff, min hukommelse er helt forferdelig. Kan ikke finne rette ordene, huske navn, hva jeg hadde tenkt å gjøre når jeg kommer inn i et rom + masse mer. Men en gang hadde jeg et opphold på et helse- og rehabiliteringssenter. Jeg ble så imponert, når jeg kom hjem, så tenkte jeg: "Himmel og hav, jeg kan jo snakke!" Siden avtok dette :( Men jeg har lest at både ved lavt stoffskifte og fibromyalgi, som jeg har, kan dette følge med.
Dette med Liothyroxin??? er jeg veldig interessert i. Sa til legen en gang at jeg hadde hørt om noe annet medikament, han sa ca dette navnet og hadde sjekket mine prøver, og jeg hadde ikke behov for det. Men dette må jeg likevel ta mot til meg å be om. Skal fortelle om at mange på et forum på Internett har god effekt av dette. Vet dere - er dette kjemisk fremstillet, eller???
Ã…ja, så vidt jeg husker, så er tråden Sonjas bok og noen historier rundt det å være overvektig."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
03-05-06, 23:33 #17
Men ehh... griser kan da være pene, de?
Opprinnelig skrevet av cathrin
*dukker*
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
05-05-06, 17:41 #18
Eg liker griser, i allefall i tablet form
Har ikke noen goe historier om overvekt, men sliter med de der støvlettene. De sitter ok om formiddagen men i løpet av dagen så må glidelåsen bare åpnes mere og mere
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og overvekt
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 13Siste melding: 25-10-08, 07:58 -
Lavt stoffskifte og overvekt
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 28-06-07, 22:01 -
Nettmøte om overvekt og lavt stoffskifte!
Av Sonja Midtlien i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 16-03-07, 10:53 -
Komplikasjoner ved overvekt
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 0Siste melding: 07-07-06, 01:27
Svar med sitat
Bokmerker