Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
02-05-06, 18:56 #4
Tror også det er veldig viktig at stoffskiftet er riktig regulert. Mitt stoffskifte har aldri vært det. Det forandret seg etter noen måneder på samme dose. Ganske mye også, fra nederst til øverst i referanseområdet på samme dose flere ganger, og i alle de åra økte vekta jevnt og trutt.
Overgangen til Armour i -04 snudde den tendensen fullstendig, og jeg gikk ned 8kg på de første 8ukene.
Jeg var litt redd da jeg begynte på Armour og ble overnervøs av noen mindre symptomer og satte da ned dosen kraftig og vekta flata da ut. Da jeg var oppe på en anstendig dose igjen fortsatte den å falle like mye, men saktere.
Jeg tenker sånn at det må ha hatt noe med thyroxintypen å gjøre også.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og overvekt
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 13Siste melding: 25-10-08, 07:58 -
Lavt stoffskifte og overvekt
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 28-06-07, 22:01 -
Nettmøte om overvekt og lavt stoffskifte!
Av Sonja Midtlien i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 16-03-07, 10:53 -
Komplikasjoner ved overvekt
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 0Siste melding: 07-07-06, 01:27

Svar med sitat
Bokmerker