Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
27-04-06, 23:17 #4
Tusen takk!
Jeg tror dere/vi har helt rett! Jeg tror også at hun skal opp i dose og jeg har sagt mye av dette til henne allerede, godt å få støtte fra dere på det! Føler meg litt usikker på å drive med sånn rådgivning. Jeg sa også at hun burde forsøke å få komme til Aker, kan jo hende at denne barnløsheten, ved siden av en rekke andre typiske hypo-plager, er nok til at de vil ta henne inn. Hun er jo ikke "bare en vanlig hypo-pasient" da. (I følge legen min er det vanskelig for oss vanlige å komme dit, for de har så stor pågang, så allmennlegene må klare å ta seg av oss selv... Men nå er vel jeg snart en vanskelig pasient også, så fælt som jeg maste sist jeg var hos legen...)
Du er heldig som går hos Ingrid Norheim, baremei!
Forøvrig var jeg på Univ Bibl i dag og søkte på en verdensdekkende søkebase med medisinske artikler, (må abonneres på og det gjør de der). Fikk vel en 180 treff når jeg søkte på "infertility and hypothyr?". Ã… få tak i artiklene var verre, men mange av dem hadde sammendrag lagt inn der som støttet min antagelse.
Beste hilsen, HilmaDiagnose lavt stoffskifte og Hashimotos nov 2004. Bruker Levaxin, for tiden 175 mcg/dag
Lignende tråder
-
hypo og forsvaret
Av mokki i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 15:53 -
Situasjonsavhengig hypo
Av chino i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-07-08, 14:04 -
Ny med Hypo-diagnose.
Av benga i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 07-04-07, 15:42 -
nå er jeg på vei mot hypo
Av rikke i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 01-02-07, 07:37 -
Blæra - hypo - ME???
Av Stina i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 11Siste melding: 28-01-07, 22:11

Svar med sitat
Bokmerker