Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Metformin/glupophage
Threaded View
-
26-04-06, 08:36 #18
Hehe..
Ler med deg Heisann... akkurat sånn er det, ja.. "Jo, nå skal du høre..Skal du ha en kopp te?" hihi..
Har sjøl lært meg en kortversjon og en lang, for det er egentlig de færreste som er interessert.
Og Kris, nen, nei, nei, tolket det ikke som mas, ville bare avvise at det var dette som feilte meg, fordi jeg (med et kritisk blikk på meg selv) ikke synes jeg fyller mange nok av kriteriene for å kunne si at jeg sliter med binyrene.. Og at akkurat fenomenet midjefett veldig sjelden gjør det. (kan ikke komme med noe statistikk, men finnes jo som kjent endel andre faktorer/forklaringer). Tenker at noen som er mer desperate (nye) enn meg kanskje kan henge seg opp i dette med binyrene og bli veldig sikker på at det er dette de feiler hvis dette tema alltid kommer opp, og det er det første de blir tipset om når de kommer inn her. Men jeg er uansett absolutt for fri informasjonsflyt, så får vi bare håpe at hver enkelt menneske greier å se seg selv i helhet og med perspektiv. Men husk på, er mye desperate folk innom disse sidene.. Legene skal få sitt å stri med hvis alle kommer og er faste bestemte på at binyrene deres har problemer, mens dette ikke slår ut på prøver. (Vet ikke hvor mange som i et slikt tilfelle i realiteten sliter med binyrene?)
Bare sett meg på plass om jeg blander meg, det som iallfall er helt sikkert er at du vet mye mer om binyreproblematikk enn meg

Svar med sitat
Bokmerker