Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Metformin/glupophage
Hybrid View
-
25-04-06, 14:20 #1
Emailkorrespondanse mellom bailines hovedkontor og meg:
Hei Marianne
Vi kan helt sikkert hjelpe deg med fettet på magen, dersom du synes det har blitt et problem.
Du sier du spiser veldig sunt. Dersom du har problemer med stoffskiftet, er det veldig viktig at du spiser riktig for din type. Siden jeg ikke vet hva
som er problemet, kan jeg ikke gi deg noen gode råd, men jeg går ut fra at du har satt opp en matvareliste sammen med legen din.
Vennlig hilsen
Tone Greni
Bailine Scandinavia AS
Hei igjen!
Det er stoffskiftet som er litt lavt. Jeg er imidlertid medisinert for dette, og kvitt flere av plagene, men sliter fortsatt med forbrenninga. Mistenker mulig pcos, ettersom fettet kun sitter rundt magen, men har ikke blitt utredet for dette. Har heller ikke fått satt opp noe kostholdsplan hos lege. Er lit usikker på om bailine kan gi resultater hvis fettlagringen skyldes
ubalanse i hormonsystemet, hva mener du?
takker for svar
Hei igjen Marianne
Når du har lavt stoffskifte er det bra for deg å spise mye grønnsaker og
pasta (fullkorn) fordi du tåler karbohydrater forholdsvis godt. Når det gjelder Bailine-behandlingen, vil det helt sikkert fungere godt for magen din. Simulatoren tar tak i musklene og styrker disse, det vil gjøre at du får en flatere mage, og fettet vil også forsvinne etter hvert.
Vennlig hilsen
Tone Greni
Bailine Scandinavia AS
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Stusset over dette med karbohydrater... pasta er noe jeg hittill har spist minst mulig av. Hvorfor gir hun dette rådet non tro?

Svar med sitat
Bokmerker