Sitat Opprinnelig skrevet av heisann
Hei. I frustrasjonens ånd skal jeg bidra litt å!!

Har flere ganger kommet hjem og funnet brente kjeler på plata, har dratt av sted uten å tenke på att HUPS, mat på plata gitt...
Oj! Det er jo farlig!
Du bør tenke på å innstallere en slik bryter som tar strømmen på ovnen etter en viss tid.

Sitat Opprinnelig skrevet av heisann
Har sluttet å låse utgangsdøra, finner jo aldri igjen nøklene alikevel.
Løper som regel rundt nesten på gråten om morran for å finne bilnøkler, for unga skal jo på skole osv...
Slutta m briller og begynte med linser, fant jo aldri brillene igjen når jeg trengte de, unntatt de gangene jeg hadde lagt de i kjøleskapet, for der er jeg jo innom om morran...

Ja det sier jo litt om livet mitt, men ellers er alt bare juleaften!!!
Jeg mener ikke å hovere eller noe nå, men her i huset har alt sin faste plass. Nøklene på kommoden, lommebok og nødvendige papirer i sekken sammen med alt det jeg trenger personlig i jobben, alt annet jeg ellers trenger til jobb (som cd-spiller, plastkanner, badetermometer) ligger i egen bag etc. Det eneste jeg trenger å huske på er å hente badedrakta fra tørk inne på badet.

Skal jeg på spillejobb, så har alt jeg trenger sin faste plass der også. Jeg har rett og slett lagt meg til vanen med å ha oversikt over hvor det jeg trenger befinner seg til en hver tid.

Nå høres jeg sikkert veldig pertentlig ut, men det er jeg alldeles ikke. Jeg kan også rote bort ting og lete til jeg blir grå.
Men nå har jo ikke jeg noen her som flyr rundt og flytter på ting heller da, bortsett fra når katta klatrer opp og hiver ting ned fra hyller og sånt...