Det ser ut som om vi er mange som sliter med den matlaginga, ja! Jeg hater også å lage mat. Og ikke minst oppvasken etterpå! :(
Det blir til at det går dager mellom hver gang jeg orker å ta den. Heldigvis bor jeg alene, det er bare meg og katta det går ut over.

Verste rommet i huset er kjøkkenet. Hjelper ikke akkurat at innredningen er 70-talls husbankhus-stil i mørkebrunt og grønt, og at kjøkkenet i tillegg ligger innerst i rommet, slik at det også er den mørkeste delen av huset.

Fikk ny kran sist sommer etter en vannlekkasje, og ble spurt av rørleggeren om jeg ville ha en kran som var klargjort til oppvaskmaskin, (noe jeg ikke har nå, men gjerne vil ha siden når jeg får råd til å kjøpe en). Men neida, da stod min mor over meg og sa at "nei, her trengs ikke noen oppvaskmaskin, så krana skal være helt vanlig den!". Ingen som tenkte på hva jeg kunne ønsket meg. Så da ble det vanlig kran da, uten opplegg for oppvaskmaskin. Og vi som måtte fjerne vanntanken i benken, legge nye rør og koble om til hovedvanntanken, og da ble det plass i benken som kunne ha vært brukt til en oppvaskmaskin...
Da hadde kanskje oppvasken gått greiere også for meg.

Her er et lite bilde av Oliver som bor hos meg:
http://www.thyro.net/bilder/Oliver5.JPG
Han ser litt overlegen ut, men han er altså bare trøtt.