Vel.. jeg har det ikke bare greit jeg heller... selvom jeg er i stand til å videreformidle en god oppskrift. Forstår frustrasjonen deres, men tanken var bare god 8) hadde en fin opplevelse i går, og ville så gjerne unne dere det samme..

Selv er jeg hjemme hos mor for tida, og fikk god hjelp (det vil si, det eneste jeg gjorde var vel strengt tatt å raspe osten) til å ordne med fredagskos. Livet blir bedre, selv med hypotyreose, om man anstrenger seg litt og tvinger seg til å gjøre noe hyggelig på de tidspunkta man helst vil krype til køys, det er iallfall min erfaring, noen ganger tror jeg bare at jeg ikke har energi, og når vi er i gang, merker jeg at ting går greit, og det gir mestrings-følelse, som er superviktig for selvtillitt og velvære. I tillegg får man gode øyeblikk og gode minner. Skjønner dere som nå tenker at det er ikke snakk om vilje, men evne, og på enkelte dager orker man rett og slett ikke noe annet enn å sove. Og det er helt greit. Men noen ganger bør man utfordre seg selv, det er iallfall min erfaring, ikke la sykdommen sette alt for store begrensinger på livet og det livet har å by på. Når det er sagt - selv har jeg brent to dyre kasseroller bare den korte tida jeg har vært hjemme, begge gangene har jeg vært alene, planen har vært å koke egg, også har noe annet skjedd i mens, tankeavsporinger osv., og kjelene har blitt helt glemt. Begge ble ødelagte. Og mamma ble irritert. Hun forstår jeg må ta pillene mine, men hun forstår ikke sammenhengen mellom handlingene mine og hypotyreosen.

Ønsker dere ei fortsatt fin helg, og please - misforstå meg rett nå da