Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
19-04-06, 20:58 #4
Hei Lilja,
man skal helst unngå alt av melkeprodukter i forbindelse med levaxin, personlig spiser jeg ofte produkter som ost, youghurt eller cottage cheese som frokost, men alltid en time før eller 1 time etter hormonene mine. (Holder dette, folkens?)
Det er i tillegg noen kosttilskudd man skal holde unna (kunne noen med oversikt postet hvilke virkestoff dette gjelder?) Omega 3 fettsyrer, som jeg sterkt vil anbefale deg da du neppe får nok av dette gjennom din kost, tror jeg ikke det er noen fare å ta samtidig med stoffskiftehormonene.
Registrerte i et annet innlegg at du ikke drikker kaffe, men for ordens skyld - denne skal også holdes 1 time unna.
Ellers må jeg si det gjorde meg trist og berørt å lese fortvilelsen i innleggene dine, men ta tiden til hjelp, kjære du,
det er i motbakke det går oppover :P
Lignende tråder
-
Ikke noe å legge om kosten sa legen
Av Ingvild i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 26-01-10, 21:51 -
Sånn litt sent........
Av i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 5Siste melding: 22-09-07, 10:22 -
Jeg gleder meg sånn til høsten...
Av Anne Ma i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 10Siste melding: 01-09-06, 22:22 -
Har dere stive ledd og nakke?
Av gjest i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 29-06-05, 22:45

Svar med sitat
Bokmerker