Viser søkeresultater 231 til 240 av 340
Hybrid View
-
07-09-06, 17:11 #1
Hei og takker for svar

Men idag var ingen bra dag hos legen :,( Jeg gråt da jeg kom hjem :,( Han hørte liksom ikke på meg med noe :,(
Jeg skal på en undersøkelse inni et rør eller hva det er som skal finne ut det hvorfor nesa mi er tett eller bihulene. Men jeg spurte om Ultralyd av hals da svarte han ikke liksom og jeg følte meg dust :,(
Idag skulle jeg ta nye blodprøver og jeg hadde spist og tatt tabletter jeg pleier møte fastende og uten og ha tatt medisiner men de sa man trengte ikke det alltid.
Blodårene mine forsvant de har ikke pleid og gjøre det de var store men da hun stakk nåla inn årene forsvant så måtte ta på begge armene og siste gang kneip jeg med fingrene og da kom det blod he he
Jeg må ringe selv og be om den Undersøkelsen til Bihulene :,( Men får det nok til.
Og det står der Ultralyd også som ikke legen har krysset av kan man høre med de man ringer om man kan få en sånn undersøkelse ?
GODKOZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
07-09-06, 20:54 #2
hei
Kjenner meg veldig igjen m.h.t det å ville legge seg i grøfta!! Jeg hadde det slik før. Bedre nå. Har endret kostholdet, og tror det har mye å si.
Føler meg fortsatt veldig stresset, litt slik du beskriver det. Men det hjelper med rosenrot.
Jeg må prøve alternative ting siden jeg ikke får medisin... Vet ikke om slikt fungerer for deg?
Og det med å ha ting på mobilen. Hehe...jeg har lagret en påminnelses alarm for hver minste ting. Det er det siste jeg gjør før jeg sovner. Og kalenderen min er tettskrevet av påminnelser
Jeg underviser. Har 24 elever. Har pugget navn, hatt navnleker etc i tre uker, men jeg vet fortsatt ikke hva de heter!
-
07-09-06, 22:27 #3
Jeg har sunt kosthold men kansje spiser for lite det er min feil da jeg har en annen sykdom som Anorexia jeg hater si det ordet for jeg hater at jeg eller skammer meg at jeg klarte få den sykdommen er ikke stolt men er langt på vei til og være mye friskere enn på det dårligste. Som Psykologen min sier jeg har kommet langt og er flinkere
Men det er strevsomt for jeg vet ikke hva er det som gjør at jeg sliter det eller det
Jeg er ikke alene om og være glemsk he he
KLEMZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
16-09-06, 19:10 #4
Dårlig :,(
Jeg er så gååååen og kroppen er sliten og hodet og halsen er sår og det føles som den kampen inni kroppen uff :,( Er slapp
Da jeg legger hode ned for og hvile da føles det som hele ansiktet blir fylt av vann og jeg føler meg som basseng men jeg vet ikke hvordan det er om hvordan man ser om det er vann i kroppen. Jeg ser der brillene er blir det stor merker, har jeg på meg strikk på armen så blir det merker der etter den selv om den er ikke stram.
Jeg har ikke tid til og være syk jeg :,(
GODKOZ fra Lilja som håper bli i bedre form
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
16-09-06, 19:43 #5
Äsj, det var kjedelig. Får håpe det snart blir bedre.
Fikk konstantert hypotyreose i april 06
Carpe diem
-
16-09-06, 20:38 #6
Interesant.
Mange stoffskiftepasienter, inkludert meg selv, får litt vondt i halsen og en slags "slåsskamp" inne kroppen når man er sliten.
Kjenner det selv etter at jeg besøkte en kamerat i går kveld.
Helt utkjørt idag.
TorHar "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
-
16-09-06, 20:52 #7
Kjenner det selv at jeg får vont i halsen av og til.
I dag har jeg hatt en dag hvor jeg har sovet hele dagen. Satser på at det blir bedre i morgen for oss begge.
Koz Cathrin
-
16-09-06, 21:12 #8
Hei og takker for svar
Håper vi blir bedre imårra ja
GODKOZ
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
18-09-06, 12:13 #9
uff.ikke bra:(men sånn er det med oss ,det er opp og ned.jeg er ned fortiden,kan plutselig begynne å grine,synest det meste er pyton.liker meg best hjemme....veldig sliten-verker også mye i halsen å kjeven.føler kjertelen min har vokst i det siste også.
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
-
18-09-06, 19:39 #10
Jeg er ikke bedre men er tett i nesa eller renner, slapp i kroppen og halsen verker så håper det går over hater være syk føler jeg har ikke tid til det
KlemzSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker