Viser søkeresultater 1 til 10 av 49

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Exclamation Min signatur

Anisas signatur

• Fejldiagnosticeret og opereret i 1978. Lavt stofskifte i 40 år. Efter 29 år i Eltroxin-helvede skiftede til NDT ("naturlig thyroid") i 2007. I intens kontinuerlig bedring lige siden.

• Jeg er den første, der skrev om lavt stofskifte på Nettet i Danmark (2005). Jeg er også den første, der skrev i Danmark om Armour Thyroid (2007) og om dette norske forum, sidenhen besøgt af flere tusinde danske stofskiftesyge.

• Tidligere aktiv bruger her på forummet i 11 år - 2006-2017. Her kan man læse noget af det, jeg har skrevet om. Fra april 2017 skriver jeg her kun lejlighedsvis.

• Jeg holder mig helt udenfor den danske 'stofskifte-aktivisme', fordi den - p.g.a. de valgte metoder og midler - ikke gavner, men efterfølgende, endda varigt havde skadet den daværende, massive, positive udvikling, som danske stofskiftesyge - ikke mindst takket være dette forum - havde opnået/nydt indtil 2015.

• Den absolut bedste og nyttigste bog om lavt stofskifte er STOP stofskiftevanviddet, takket dr. Carsten Vagn-Hansen, oversat til dansk efter Stop The Thyroid Madness.

Sist endret av Anisa; 09-09-18 kl 16:31
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. En Hashi's fra Danmark
    Av bellebellen i forumet Presentasjoner
    Svar: 21
    Siste melding: 26-01-11, 15:43
  2. Hejsa her fra danmark
    Av lilli i forumet Presentasjoner
    Svar: 1
    Siste melding: 15-09-08, 22:42
  3. Endnu en ny fra Danmark
    Av Giaro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 25
    Siste melding: 01-08-08, 16:03
  4. en ny fra Danmark
    Av 78lykke i forumet Presentasjoner
    Svar: 5
    Siste melding: 12-10-07, 19:40

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg