Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
Jeg kommer uansett A L D R I til å understøtte de syntetiske drittproduktene til profitthungrige og mega-korrupte farmasi-industrien!!!

Disse forskriftene blir rett og slett skreddersydd for den syntetiske farmasi-industrien. Hånd i hanske - intet mindre.
Jeg opplever mer og mer at Staten er innbyggernes største fiende - de vil oss ikke vel - de fortjener ingen tillit.

Jeg er SÅ trist over, at du er havnet i denne situation, Kevlin. Jeg har råbt, advaret og skrevet om det de sidste 3-4 år, men det eneste jeg havde opnået ved det var at blive 'ghostet'/ignoreret!

Forummets oprindelige, dengang så vellykket fungerende agenda, blev kapret af 'aktivister' som lokkede tusinder af syge over i 'lukkede grupper', med det resultat at vores sag blev usynlig, gemt væk, så lægestanden for første gang fik frit spil i det offentlige rum!

"Bare kom til os, og vi skal nok tage os af alt. Vi skal nok redde jer. I behøver ikke røre en finger, og da slet ikke behøver I have besværet med at deltage på de 'gammeldags' fora, hvor 'alting' skrives kun offentligt! Facebook er 'tingen'! Bare overlad alt til os, og vi vil redde jer" - lokkede 'aktivisterne' med.

"Du er ikke alene" og "sammen er vi stærke" var parolerne, men ganske som forudset - splittede 'aktivisterne' den ellers allerede eksisterende - med forummet som base - den ellers så homogene gruppe af syge, og tilbageslaget fra lægestanden og lægestyrede myndigheder kom massivt og nådeløst!

Priserne begyndte hidsigt at stige.

Love og forordningerne gradvis blev ændret.

Internt indenfor lægestanden gik nådeløs jagt på 'afvigende' NDT-læger.

Derfor er du ikke alene, men deler skæbnen med tusinder af andre syge, daværende 'heldige' - før 'aktivisterne' tog over - i behandling med NDT-lægemidlerne, nu på vej til at tvinges til at opgive og bytte ud med syntetisk T4-efterligning, som tidligere.

Kære Kevlin. Jeg ved udmærket godt, at du kan ikke bruge mit svar til en skid, fordi det du har brug for er recepter nok til resten af livet. Men jeg kan ikke trylle. Jeg er kun en person, ingen 'aktivister' lyttede til, og fortsat ikke lytter. Det absolutte flertal af mine gamle 'forum-venner' - der ellers før var en fælles magt-faktor i vores sag - de rådner nu i passivitet i Facebooks lukkede grupper. Jeg er magtesløs!

Alle syge bragte i fare for at miste deres NDT-behandling - bør kræve af 'Thyroidea.no', 'Stofskiftesupport', Helle Sydendal og hendes 'Danske Stofskiftepatienter', at de alle leverer på de løfter, de så rigeligt strør om sig med, gennem de sidste 3-4 år.

Det kan kun gå for langsomt!

At det er svært, er ingen undskyldning! Det er ikke noget nyt! Det har altid været svært!