Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
11-08-18, 19:07 #6
Sv: Kjøp av Thyroid-medisiner på resept, online i EU og EØS
Hej seshat
I det første indlæg findes links, der alle virker, og fører til myndighedernes oplysninger om privat import af lægemidler. Der findes også oplysninger om, hvorfor det er forbudt at importere lægemidlerne og disse informationer er så detaljerede, at man kan direkte vedhæfte dem en henvendelse til EU-juraen, for at opklare OM disse hindringer svarer til teksten af aftalen indgået mellem Norge og EU.
Jeg troede ellers, at det er en oplagt sag for patientorganisation/aktivisterne, men ser nu at selv om trådstarteren er skrevet for to år siden, ingen har taget handsken op i mellemtiden.
Måske skulle man prøve, selv at skrive til EU, men jeg frygter at det nytter ikke ret meget, uden professionel juridisk assistance i baghånden.
Ganske vist har der været en håndfuld af (syge) sagførere her på forummet, for flere år siden. Godt nok havde de tilbudt, når de fik det bedre - 'at give lidt tilbage', men efter at de rent faktisk genvandt helbredet (takket være NDT), fik de travlt med deres eget liv udenfor forummet. Nogle af dem kunne vi altså godt bruge i dag, til at skaffe korrekt info i relation til den norske EØS-samhandelaftale.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Thyroid på blå resept.
Av Hansen i forumet HELFO medisinutgifter på blå reseptSvar: 72Siste melding: 11-09-14, 02:57 -
Thyroid på blå resept.
Av Hansen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 64Siste melding: 10-12-12, 21:52 -
Utgifter til medisiner på hvit resept dekket gjennom bidragsordningen (HELFO)
Av Mod i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 0Siste melding: 25-09-11, 11:42 -
Utgifter til medisiner på hvit resept dekket gjennom bidragsordningen (HELFO)
Av Mod i forumet HELFO medisinutgifter på hvit reseptSvar: 0Siste melding: 25-09-11, 11:42 -
Kunnskapsløst om thyroid-medisiner
Av Sonja Midtlien i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 1Siste melding: 14-06-10, 18:36

Svar med sitat

Bokmerker