Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
20-07-18, 12:07 #4
Sv: Vil leve, men er så utrolig sliten.
Lavt stoffskifte reduserer opptak i tarm. For min del fikk jeg mye hjelp av en stoffskiftemedisin som virket (og en flink, privat lege - ja det er dyrt, men verdt det når det virker), tilskudd og tid. Allmenntilstanden ble gradvis bedret over år. Deter vanskelig å peke på konkrete sammenhenger mellom enkelttilskudd og virkning, også fordi jeg sirkulerte mye mellom tilskudd for å "tilby" kroppen forskjellige ting og herme et variert kosthold.
(Når jeg snakker om et "variert kosthold" for min kropp så er det glutenfritt, inspirert av paleo/lavkarbo. Økologisk/frittgående/villfanget/sanket der det er overkommelig tilgjengelig, men også til tider fra Sverige/frysedisken lokalt. Forsøker "å stemme" på det landbruket jeg vil ha gjennom hvordan jeg bruker pengene mine, men er pragmatisk.)
Jeg vet ikke hvorfor vitamin C sies å bedre binyrenes tilstand, men det gjentas iallfall i det vide og brede. (Har vært heldig med egne binyrer, og dermed ikke satt meg så mye inn i det.)
https://www.drlam.com/blog/vitamin-c-dosage/205/
Mulig at noe av det kommer av at binyrene er ett av stedene man finner vitamin c i en kropp. På samme måte som man finner jod i skjoldbruskkjertelen er det naturlig å anta at det er behov for det der, og ikke helt bra om det er for lite.
https://ods.od.nih.gov/factsheets/Vi...hProfessional/Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
utrolig tunge armer og ben
Av gilth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 12-05-13, 18:32 -
Er så utrolig sliten....
Av evigoptimist i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 11-09-10, 14:41 -
Jeg er så trøtt og sliten... Noen gode råd til en sliten mamma?
Av kaja1970 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 9Siste melding: 02-01-08, 17:54 -
Så utrolig sliten....
Av grynet i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 08-02-07, 17:00

Svar med sitat
Bokmerker