Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
20-07-18, 11:36 #3
Sv: Vil leve, men er så utrolig sliten.
Hei, smgj, og tusen takk for langt og ærlig svar. Ikke noe problem, jeg tåler det
Vil du fortelle litt mer om dine erfaringer? Du sier at du har erfaring med "hvordan langvarig redusert næringsopptak påvirker kroppen". Dette høres ut som om det kan ha stor overføringsverdi til min situasjon hvis du spør meg.
Ang. lege: det var det jeg var redd for. Har funnet en privat lege som ser lovende ut: http://www.drrafto.no/lege
Men fy f*** så dyrt :/ 1550kr TIMEN. Asså.. Ja.
Jeg er vegetarianer på etisk grunnlag, og det sitter derfor langt inne for meg å spise noe som må drepes. Særlig hvis dyret ikke har levd livet i det fri. Men jeg hører hva du sier.. Jeg kunne vurdert å spise noe villfisk (laks f eks) dersom det finnes betydelig grunn til å tro at det ville hjelpe.
Takk også for innspill ang. kosttilskudd. Hvorfor er vitamin C så viktig ved binyretretthet?Tidligere gjestebruker. Gjester kan få tilgang til å skrive på nettsiden vår ved å få en midlertidig gjestekonto. Gjestekontoen utløper automatisk etter ett år.
Lignende tråder
-
utrolig tunge armer og ben
Av gilth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 12-05-13, 18:32 -
Er så utrolig sliten....
Av evigoptimist i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 11-09-10, 14:41 -
Jeg er så trøtt og sliten... Noen gode råd til en sliten mamma?
Av kaja1970 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 9Siste melding: 02-01-08, 17:54 -
Så utrolig sliten....
Av grynet i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 08-02-07, 17:00

Svar med sitat
Bokmerker