Hei!

Jeg er en dame på 37 år og har vært sykmeldt i 9 mnd nå for "utbrenthet". Var til refleksolog da jeg ikke følte jeg fikk hjelp i det offentlige helsevesen. På første konsultasjon forteller han meg at jeg har lavt stoffskifte og jeg gikk hjem og begynte å sette meg inn i dette.

Jeg er nå helt sikker på at det er dette som plager meg og jeg ser nå at dette nok har fulgt meg i mange år. Jeg ser nå også at min datters store konsentrasjonsproblemer og treghet etc nok også muligens har rot i dette.

Nå har jeg vært og tatt blodprøver som viser seg å være innenfor normalonrådet: TSH 1,55(0,5-3,6), frT4 13(8-21), frT3 4.1(3,1-6,2), TPO 0(<6). I tillegg har jeg d-vit mangel, relativt lav B12 270(180-670) og ferr.(jern?) på 69(15-200).

Målt temperaturen noen morgener nå og den har vært 35.4, 35.4 og 35.2. Har også målt puls ned i 38 sittende i en stol. I tillegg har jeg skrevet en lang, lang liste over symptomer på LS som jeg har. Jeg er derfor selv nesten overbevist, men er jo veldig spent på hva legen skal si når jeg kommer til henne neste uke.

Ønsker derfor noen av deres vurderinger på dette jeg skriver og ønsker på bakgrunn av det å bli registrert som medlem. Men jeg ble litt usikker på om dere har stoppet helt med nyregistrering av medlemmer og skrev derfor historien her i håp om å få en vurdering av dere som moderatorer hvis ikke jeg får postet det på forumet ;)

På forhånd takk for hjelp.