Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Threaded View
-
12-10-16, 13:58 #26
Sv: Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010
Artig... Var hos tannlegen min. Har brukt samme tannlege gjennom praksis i 3 ulike byer og snart 20 år. Altså fra før diagnosen.
Hun bemerket hvor godt tannkjøttet ser ut og at jeg nå har mindre tannstein enn noen gang. Og at det er sjeldent å se så markant bedring på tannhelsen i voksen alder. (Da jeg begynte å gå til henne skremte hun meg med at jeg nok ikke ville beholde tennene lenge over 40...

)
Nå er jeg inne i 40årene og har vel bare fått én ny plombe hos henne og én rotfylling. (Men har byttet ut mye gammel morro...) Det er nok flere ting som har ført til bedringen, men riktig medisin er iallfall en av tingene jeg takker. Samt magnesium, d-vitamin og mer fett i kosten og å ikke drikke så mye brus/juice.
En ting jeg IKKE har fortalt henne er at jeg kutte fluorprodukter for over 5 år siden.
Hun er en "fluortannlege" og siden vi også er venner - og jeg setter stor pris på hennes nøyaktighet forøvrig - så tar jeg ikke den diskusjonen. Jeg tar heller litt ekstra jod før og etter besøkene dersom det er "fare for fluor."
(Jeg bruker tannpulver med peppermynte fra iherb - det er mest bakepulver - og tanntråd i stedet for fluortannkrem.)
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Jeg fikk graves sykdom etter jeg fødte mitt første barn 2010
Av Iren85 i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 09-08-15, 16:04 -
Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Milli i forumet Lavt stoffskifteSvar: 75Siste melding: 12-12-12, 18:45 -
Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-02-12, 06:56 -
Hypothyreose diagnostisert i august 2006
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 611Siste melding: 15-08-10, 21:23 -
Jeg er nylig diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Rafael i forumet Lavt stoffskifteSvar: 48Siste melding: 05-12-07, 14:16