Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
10-10-16, 14:19 #10
Sv: Kan noen hjelpe meg å tolke blodprøver?
Tusen takk for svar smgj og Admin.!

Har tidligere lest gjennom trådene du refererte til smgj. Står så mye bra her inne, det er bare at teflonhjernen min ikke helt klarer å huske alt jeg leser, men det viktigste tar jeg med meg på veien.
Jeg føler selv at kroppen vil ha høyere dose Erfa og skal si det til ny lege om en drøy uke, og høre om jeg må ta levaxin sammen med Erfaen. Så er det jo også det med slitne binyrer som surrer og går litt i bakhodet, og hvor "ille" skal kortisolprøver/symptomer være før man får binyrestøtte e.l. hos lege.
"Vanlige" leger bruker vel før øvrig ofte å legge seg på at TSH skal ligge på ca 1 når man er medisinert, så der er jo ikke jeg helt, så har kanskje noe å gå på der... Har prøvd å søke etter noen artikler e.l. som skildrer dette med at Levaxin kan motarbeide virkningen av Erfa, men finner ikke noe spesielt om dette. Tips?
Hadde jeg turt hadde jeg endret dosering på egenhånd, men får prøve først om jeg får lege med på laget. NOE må skje snart i alle fall!
Lavt stoffskifte, pcos.
Økte symptomer ved endring av Levaxindose?
Søker etter kunnskap om egen helse for en bedre hverdag...
Lignende tråder
-
Kan noen hjelpe meg å tolke blodprøvesvar.
Av Bella i forumet BlodprøverSvar: 5Siste melding: 07-04-16, 16:57 -
Binyreevaluering, kan noen hjelpe meg og tolke?
Av Gekko i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 09-06-10, 15:12 -
Blodprøver for en kollega- kan noen hjelpe med å tolke?
Av Marina73 i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 22-06-08, 21:37 -
Div blodprøver, kan noen tolke sammen med meg?
Av trude.lutt i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 15-06-08, 18:54 -
Kan noen hjelpe meg å tolke blodprøveresultat?
Av mammamia i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 09-03-07, 12:17

Svar med sitat
Bokmerker