Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
05-10-16, 20:28 #7
Sv: Kan noen hjelpe meg å tolke blodprøver?
Referanseverdiene stod ikke på det arket jeg fikk, bare prøveresultatene, men de er analysert på Aker. Det er ikke tatt andre prøver enn stoffskifteprøver siden jeg begynte på Erfa, men innbiller meg at det andre skal være greit ifht det jeg tar av tilskudd. Hadde vært litt greit å vite hva jeg skulle spørre om og "kreve" før møte med ny lege. Får vite svarene på de prøvene den 19.
Jeg tar 6 kelpasantabletter + 1 selentablett hver dag og har gjort det noen måneder. Tar snille magebakterier, Compiron flytende jern trippel dose, 3 magnesiumtabletter, D-pearls 3 tabletter. Spiser også glutenfritt.
Tidligere gikk jeg på Levaxin 75 i flere år, ikke noen stor dose, men jeg følte meg frisk på dosen. Men med det flate humøret og energien som dalte, og at det ellers har vært krøll på veien med endring av dose osv, så ville jeg prøve Erfa. Nå tar jeg Levaxin 25 + Erfa 30 mg morgen, og Erfa 15 mg ettermiddag. Ikke stor dose det heller, men jeg (og heller ikke min tidligere lege virker det som) vet hvor fort man skal prøve seg fram. Har prøvd å lese litt her og der, men vet jo ikke helt hva som passer til meg og har ikke det store overskuddet heller.Lavt stoffskifte, pcos.
Økte symptomer ved endring av Levaxindose?
Søker etter kunnskap om egen helse for en bedre hverdag...
Lignende tråder
-
Kan noen hjelpe meg å tolke blodprøvesvar.
Av Bella i forumet BlodprøverSvar: 5Siste melding: 07-04-16, 16:57 -
Binyreevaluering, kan noen hjelpe meg og tolke?
Av Gekko i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 09-06-10, 15:12 -
Blodprøver for en kollega- kan noen hjelpe med å tolke?
Av Marina73 i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 22-06-08, 21:37 -
Div blodprøver, kan noen tolke sammen med meg?
Av trude.lutt i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 15-06-08, 18:54 -
Kan noen hjelpe meg å tolke blodprøveresultat?
Av mammamia i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 09-03-07, 12:17

Svar med sitat
Bokmerker