Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
22-09-16, 21:02 #5rugesola Gjest
Sv: Hvordan er det å leve med Hashimotos?
Tusen takk for svar!
Jeg føler at skjoldbrukskjertelen er forstørret i perioder, ikke mye men litt. Er dette forbundet med betennelse/aktivitet som påvirker verdiene?
Det jeg synes er vanskelig, hvis dette skal svinge, er at en dosejustering bare vil være midlertidig, for at jeg så må justere igjen. Og så skal jeg vente ytterligere 3 mnd til neste måling for å se om justeringen er riktig. Det er virkelig lange ventetider.
Nå vet jeg ikke lenger hva jeg er, med tanke på forrige justering. Om jeg er "normal" eller høyt/lavt. Jeg føler meg tungsinnet, har ikke spesielle symptomer på overdosering. Magen fungerer sånn passe bra, dvs ikke forstoppelse/diare, det er en ting jeg ofte ser endringer. Har fet hud, men det kan like gjerne være kosten. Må gjøre noe med den ja. Har vært mye trøstespising i det siste, og det hjelper ikke på. Har lite overskudd og er mye trøtt. Har ikke orket å trene på lenge, noe som også gjør alt "verre". En ond sirkel rett og slett. Kanskje det er høsten. Det hjelper ikke å ha hundre alternativer for hvorfor ting er som de er. Men det er helt klart at jeg fungerte atskillig bedre en stund tilbake.
Jeg skal ta tak i meg selv og finne tilbake gode matrutiner og trening, håper dette kan hjelpe. Jeg synes det er vanskelig å finne den rette balansen når det gjelder trening. Helst vil jeg ta den helt ut. Det er vanskelig å skynde seg sakte...
Lignende tråder
-
Er symptomer noe vi må leve med???
Av janne2 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 28-07-12, 10:27 -
Hvordan synes du det er å leve med hypotyreose?
Av flaggstang i forumet Å akseptere stoffskiftesykdommen og leve med denSvar: 1Siste melding: 18-01-12, 20:28 -
Hashimotos - hvordan utvikler den seg over tid?
Av Karatekid i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 12-06-11, 16:18 -
Leve "langsomt"? Hvordan fungerer det hos dere?
Av Qa i forumet StressSvar: 16Siste melding: 06-06-10, 18:59 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker