Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Threaded View
-
24-08-16, 17:07 #37
Sv: "Fine" blodprøver, struma og jodmangel?
Hej Anne
Jeg har ikke svaret før nu, hvor du forhåbentlig er mere afklaret med det, som er sket med dig. Og også fordi jeg er fortsat i tvivl om du er blevet tvunget ud i en overkill behandling - jeg ikke er sikker på, at du har energi til at snakke om. Jeg ved ikke hvordan du har det nu, efter operationen, men jeg husker min egen skjoldbruskkirtel-operation, og hvor syg blev jeg efter den, dengang i 1978. Håber, du har det bedre end jeg havde det dengang.
Fordi du har halvdelen af skjoldbruskkirtel (med knuder) tilbage, vil det blive ved med at skræmme dig fremover, så du er faktisk nødt til at tage et opgør med den angst. Ikke mindst fordi du har brug for overskud og energi til at blive bedre forberedt evt. næste gang.
Hvis du får brug for relevant læsestof, er i tvivl om noget, eller bare vil snakke, kan du bare skrive og jeg vil finde relevante kilder til dig.
Håber, du ikke cutter jod.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Forvokst skjoldbukjertel (struma) Blodprøver innenfor "referanse området" Hjelp!
Av frokawaii i forumet Normalverdiene?Svar: 11Siste melding: 05-04-13, 16:35 -
"Fine" verdier - Paradoksale symptomer
Av Danski i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 23Siste melding: 14-01-11, 13:05 -
"Fine blodprøver", men føler meg ikke frisk
Av Lærer'n i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 22Siste melding: 14-11-10, 21:28 -
Alle klassiske symptomer på lavt stoffskifte men har "fine" verdier
Av stavros i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 2Siste melding: 24-04-10, 14:39 -
"Har-fine-prøver-men-er-ikke-bra"-klubben.
Av i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 16Siste melding: 28-09-05, 21:58

Svar med sitat

Bokmerker