Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
18-08-16, 09:04 #1toni Gjest
vektoppgang av lavt stoffskifte?
hvorfor går man opp i vekt av lavt stoffskifte? er det pga. at man blir så trett og sliten/slapp at man ikke orker være i aktivitet, eller får økt matlyst, eller er det selve sykdommen som gjør det? (altså om det bare blir sånn uansett)
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46
Svar med sitat

Bokmerker