Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
02-05-16, 18:39 #3
Sv: Kan noen hjelpe meg å tolke blodprøver?
Tusen takk for svar Anisa!

Jeg har sjekk hos privatlege i Oslo fire ganger i året som har fulgt meg opp (med bl.a. å se på behov for jod og selen), da jeg ikke stoler på min fastlege på dette. Det er privatlegen som har tatt disse prøvene, men jeg forstod ikke hva hun baserte det å justere dosen opp med nå, da det var mest fokus på jern og opptak denne gangen vi snakket og at det med minkende jern nok har forbindelse med infeksjoner jeg har hatt.
Er i etterkant jeg har begynt å lure i og med at jeg ikke helt forstår det med verdiene mine og ikke. Kan evt bestille ny time hos henne, men det tar nok tid før jeg får det + svar på det jeg lurer på her og nå.
Formen min har vært veldig bra ifht overskudd og energi de siste årene, jeg har egentlig for det meste følt meg frisk
Har hatt en del belastninger i livet + et par antibiotikakurer det siste halvåret, så jeg ville bare finne litt ut av om jeg skal gå for å øke levaxindosen nå, eller kjøre på med jern først og se om det fungerer før jeg begynner med noe justering av levaxin siden det tidligere har skapt nevrologiske symptomer når dosen har blitt justert, før det igjen har normalisert seg.
Symptomene jeg har fått de siste ukene er økt slapphet, hodepine, "flat" i humør, fort sliten når jeg går opp trapper. Ingen nevrologiske symptomer.Lavt stoffskifte, pcos.
Økte symptomer ved endring av Levaxindose?
Søker etter kunnskap om egen helse for en bedre hverdag...
Lignende tråder
-
Kan noen hjelpe meg å tolke blodprøvesvar.
Av Bella i forumet BlodprøverSvar: 5Siste melding: 07-04-16, 16:57 -
Binyreevaluering, kan noen hjelpe meg og tolke?
Av Gekko i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 09-06-10, 15:12 -
Blodprøver for en kollega- kan noen hjelpe med å tolke?
Av Marina73 i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 22-06-08, 21:37 -
Div blodprøver, kan noen tolke sammen med meg?
Av trude.lutt i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 15-06-08, 18:54 -
Kan noen hjelpe meg å tolke blodprøveresultat?
Av mammamia i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 09-03-07, 12:17

Svar med sitat
Bokmerker