Viser søkeresultater 1 til 10 av 87
Hybrid View
-
06-03-16, 14:29 #1
Sv: Tidligt diagnostiseret Hashimotos, symptomer af antistoffer
Tak smgj

Jeg tror, du har fat i noget. Vi har diskuteret det her hjemme, og er kommet frem til, at det nok er det, der er den primære årsag til, at fT3 er så lavt.
Derudover tænker jeg alligevel, at jeg godt kunne få mere ud af den tilførte T4, da den værdi ligger lidt højere i intervallet end midt i. Men det betyder nok ikke det store for, hvordan jeg føler, at jeg har det.
Næste gang vil jeg tage en halv dosis aftenen inden og se, hvordan det så falder ud.
Ellers tager jeg ca. 100 mcg D-vitamin, 200 mcg selen, 30 mg progesteron, 30 mg jod, vitaminer, magnesium, 4,5 gr. C-vitamin, mv. Jeg tager ikke så mange b-vitaminer, så det vil jeg se nærmere på igen. Jeg har besluttet at tilføje lidt B12 hver dag i en periode.
Lignende tråder
-
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Har man sikkert Hashimotos hvis man har så mye antistoffer?
Av Hansen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-06-09, 16:33 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53

Svar med sitat

Bokmerker