Vores praktiserende læge doserede min kone op og ned mange gange de sidste år. Han sagde at min kone ikke kunne have lavt stofskifte når hendes ft4 blev ved med at være så høj, og hun skulle gå et halvt år uden medicin for at teste stofskiftet. Han sagde at hendes 11,2 tsh var bare harmløs abnormalitet. Han sagde at der er ingen grund til at hænge sig i petitesser sig og at hendes symptomer kommer af at hun læser for meget på internettet. Han sagde at undersøgelser af nyrer er dyre og der er ingen grund til at tjekke det fordi der er 100% ingen forbindelse mellem nyrerne og stofskiftet.

En privat speciallæge tog en masse blodprøver og sendte min kone til haste MR. Min kone blev opereret sidste uge. Det var nyrekræft. Det er ret sjældent at de ser denne type nyrekræft så tidligt at de kan bevare det meste af nyren, sagde de på hospitalet. Vores læge lagde sig fladt ned men han skal ikke være vores familielæge mere. Havde det ikke været for dette forum kunne jeg have mistet min kone, og vores børn, deres mor. Tak til alle som er her og særlig tak til dig som har skrevet om det. Jeg skulle også sige tak og hilse fra min kone. Hun kommer hjem fra hospitalet i næste uge.