Viser søkeresultater 1 til 10 av 13

Tråd: Nybegynner

Threaded View

Mina Gjest

Standard Sv: Nybegynner

Har det også slik at armer og ben dovner bort om jeg ligger for lenge. Spes om morgenene, vondt å gå på bena. Merker også alt av muskler og ledd Stivner når jeg har sittet for lenge. Tror jeg har en del ødemer, merker d på ringer blir vanskelig å ta av. Fikk konstatert hypotyreose i vår etter en infeksjon i skjoldbrukskjertelen.

Legen ville jeg skulle se det Ann i tillfelle kjertelen tok opp produksjonen igjen. Men ble bare verre og verre. Greide til slutt å ikke jobbe.

Hadde vanvittig hodepine og influensafølelse hele tiden. Startet på levaxin i juli og syns ikke jeg ble noe bedre.. Ble mer våken, men flere symptomer kom til.

I forrige uke orket jeg bare ikke mer og bestilte en time til privat lege og fikk Armour. Da hadde jeg smerter i musklene, leddene, halsen hodet, var deprimert, langvarige mensblødninger, kløe over hele kroppen, kvalme, svimmelhet. Følte meg forgiftet rett og slett, hadde sånn syresmak i munnen hele tiden, i tillegg så la jeg på meg selv om jeg nesten ikke spist pga dårlig matlyst. Kunne spise ett lite måltid om dagen og likevel gå opp i vekt.

Nå har jeg gått på Armour en uke. Følte meg fantastisk de første dagene (begynte med 60mg, gikk på 75 mcg levaksin) I følge blodprøvene lå jeg greit på T4 og T3 og 2,5 på HCG. Men nå er de symptomene på vei tilbake som jeg hadde med levaksin minus kløen og syresmaken i munnen.

Tenkte kanskje det var for høy dose å begynne med siden jeg fortsatt har levaxinen i blodet, så delte først tablettene i 2. 30 mg morgen og 30 mg kl 15.00. Mindre vondt i hodet, leddene, men muskelsmertene er der fortsatt og i tillegg er jeg blitt vanvittig trøtt igjen. Kan sove hele tiden. Prøvde 30 mg imorges og 15 mg kl 15.00 og er enda trøttere idag, har sovet i hele dag.

Er jeg overdosert eller underdosert? Håper på noen gode råd. Legen sier jeg skal gå ned, men vet ikke om jeg stoler på han.

Håper på svar.
    Sist endret av Admin; 03-12-15 kl 20:45 Begrunnelse: Indlægget splittet op i mindre dele

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn