Viser søkeresultater 1 til 10 av 65
Threaded View
-
10-11-15, 16:32 #30
Sv: Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min fødsel
Kære smgj :-)
Det er faktisk rart at høre, at det ikke kun er mig, der har oplevet dette. Når man hører mange gange nok, at man har ændret sig i den negative retning, begynder man til sidst at spekulere på, om det kan være rigtigt.
Jeg har opgivet at finde en læge i Danmark lige nu. Min læge er absolut ikke glad for, at jeg tager Thyroid-S, og mener, jeg på sigt ødelægger min krop. Men han har meddelt statsforvaltningen, at han ikke mener, det skulle have påført mig psykiske ændringer, og at han ikke ser mig som narkoman. Det er jeg – alt taget i betragtning – rigtigt glad for, så jeg tåler ham endnu.
Lægen er dog meget forhippet på at skifte mig over på syntetisk T4 samt T3, og vil gerne have en samtale med mig hurtigst muligt, hvor vi kan aftale forløbet. Jeg har forklaret ham, at jeg ikke har det mindste lyst til at ændre noget, der virker, men jeg har brug for hans samarbejdsvilje ift. statsforvaltningen, så jeg har i første omgang tænkt mig at føje ham. Betale regningen på apoteket (jeg håber ikke det er dyrt) og bare fortsætte med at tage Thyroid-S som jeg plejer. Alene tilbuddet om syntetisk T3 er vanvittige fremskridt (...) ift. hvordan jeg har kæmpet.
Jeg synes, jeg er flink til at tage mine kosttilskud, og spiser vel 90% fornuftigt, men søvnen kniber det selvsagt med. Jeg prøver at passe på mig selv, men det er svært, når man bliver presset fra alle sider, og samtidig savner sin søn så meget.
Kram til dig, og tak :-)
Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
Thyroidea-sykdom, graviditet og fødsel
Av Mod i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 11-12-09, 12:55 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
"Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-10-07, 15:09 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08

Svar med sitat

Bokmerker