Viser søkeresultater 1 til 10 av 65
Threaded View
-
10-11-15, 08:35 #29
Sv: Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min fødsel
1) du er ikke den eneste hvor familien/omgivelsene har tilpasset seg rundt det at den stoffskiftesyke blir passiv, konfliktsky, overkjørbar og mer og mer fraværende - og hvor oppvåkningen fra den tilstanden tilbake til et aktivt handlende og tenkende menneske med egne meninger fører til stor konflikt. Dessverre. Jeg har selv vært der og jeg er redd for at det er relativt vanlig.
2) når det gjelder hva som skjer i kroppen din med hensyn til konvertering har jeg dessverre ikke nok kunnskap til å bidra. Kanskje Anisa ser innom. Du burde - sånn som vi alle drømmer om - finne en flink lege. Men det er jo vanskeligere enn å vinne i lotto. Men kanskje Admin eller noen andre danske forumbrukere har noen tips dersom du vil gå den veien?
3) det eneste andre jeg kan si er at du må passe på alt som støtter opp under stoffskiftet mest mulig - nok søvn, ok kosthold, tilskudd, spesielt d-vitamin ... og alt det der.
klem & lykke til.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
Thyroidea-sykdom, graviditet og fødsel
Av Mod i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 11-12-09, 12:55 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
"Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-10-07, 15:09 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08

Svar med sitat

Bokmerker