Viser søkeresultater 1 til 10 av 87
Threaded View
-
13-10-15, 06:56 #17
Sv: Tidligt diagnostiseret Hashimotos, symptomer af antistoffer
Det så jeg godt
så derfor tog jeg 125 mg i går aftes. Det havde jeg også gjort tidligere, men i min jagt på at få mine hedeture ned om natten, så har jeg i et par måneder taget Thyreoid om morgenen.
Thyreoiden blev taget ca. kl. 6, og blodprøven blev taget omkring kl. 14.00. Det er 8 timer senere. Men hvis det er, det der er årsagen, så er det værd at vide. Vi har diskuteret det meget her hjemme, og vi synes begge, at det er meget højt så lang tid efter.
Tak for den fine forklaring, jeg skal have lært de termer, så jeg kan virke overbevisende over for lægen, hvis det sker igen, og jeg gerne vil have taget frit T3 (for jeg bad om det flere gange, også inden prøven blev taget). Min konklusion er, at hjertelægen ikke ved en sk.. om, hvad der påvirker hjertet, når det kommer til stofskifte.
Vi har begge googlet som gale i de seneste dage, og lige det med bivirkningen havde vi også fundet. Men absolut ikke så detaljeret. Som du beskriver det, er det kun en lille del af omdannelsen til T3, der hæmmes.
Han kontaktede endokrinologisk afdeling på sygehuset, og han havde derfra fået at vide, at det var årsagen, da jeg var på Thyreoid, og det kan være ustabilt fra batch til batch. Jeg har så tilfældigvis tjekket batchnumrene og kan huske det, fordi det undrede mig, at det var samme batch (= ikke den store udskiftning på apoteket), så det sagde jeg til ham. Men de bruger forøvrigt ikke Thyreoid på det sygehus

Vi (han er god at have, fordi han er så rolig og analytisk og holder mig i nærheden af jordoverfladen
) har virkelig taget al din information med i vores snak om tingene. Så 1000 tak for det
Det vil jeg teste af.
Ja, stressreaktion - fuldstændig enig. Det har stået på længe..., meget længe...på arbejdet...., følelsesmæssiget fra inden jeg blev (synligt) syg. Jeg skal have udarbejdet en liste til en snak med chefen. Det følelsesmæssige har jeg taget mig af og fortsætte med at tage mig af.
Det sjove (undskyld
) er, at mine hedeture har været meget mindre i disse 3 dage
Så jeg samler erfaring.
Jeg spurgte lægen om, det kunne være stress. Hans svar var nej, fordi der plejer at være forhøjet blodtryk med.
Nej, det var det ikke. Det var super godt
Tina
Sist endret av Sylvia; 13-10-15 kl 07:38
Lignende tråder
-
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Har man sikkert Hashimotos hvis man har så mye antistoffer?
Av Hansen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-06-09, 16:33 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53

[/INDENT]
Svar med sitat

Bokmerker