Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
10-10-15, 12:17 #1
TSH har gått fra 2.70 til 2.0. Ikke øke Levaxin?
Hei!
Jeg har som mange andre ment a jeg har hatt problemer med stoffskiftet i mange år, men jeg begynte først på Levaxin i sommer når TSH var på 8 og anti-TPO var på 160. Dosene mine har vært ca slik:
8 TSH: begynte på 25 mcg
8 TSH: begynte på 50 mcg
2.7 TSH og 80 anti-TPO: begynte på 75 mcg
Nå er jeg på 2.0 blank. Jeg har nettopp byttet lege pga flytting, og det er tydelig at han ikke kan så mye om stoffskifte som min tidligere lege. (Han er dog ellers flink, og jeg avventer med å bytte lege.) Han var allikevel ganske bestemt på at jeg ikke skulle øke noe mer nå, fordi det var tydelig at 75 mcg hadde effekt. (Det var litt mer enn 5 uker mellom de to siste blodprøvene.) Dette stiller jeg spørsmål ved (det var jo tydelig at også 50 mcg hadde effekt, men jeg økte jo da?) og lurer på om dere har noen tanker rundt dette?
Er forresten litt usikker på om denne havnet i riktig kategori, så jeg beklager på forhånd om det ble feil.
Lignende tråder
-
Heisann. Har gått på Levaxin i ett og ett halvt år.
Av Tonjemy i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 15Siste melding: 09-12-14, 18:27 -
Heisann. Har gått på Levaxin i ett og ett halvt år.
Av Tonjemy i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 17-11-14, 22:36 -
nå har jeg gått opp snart 7 kg siden oppstart med levaxin
Av tcelinet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 4Siste melding: 01-08-11, 10:38 -
Er det noen som IKKE har gått opp i vekt av å begynne på levaxin? :)
Av tcelinet i forumet Vektøkning / vekttap med Levaxin?Svar: 17Siste melding: 16-07-11, 18:25 -
Gått på levaxin i tre år, og prøvene har kun vært "ok" en gang
Av Pinky i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 20-05-05, 22:08

Svar med sitat

Bokmerker