Viser søkeresultater 1 til 10 av 87
Threaded View
-
09-10-15, 11:05 #22
Sv: Tidligt diagnostiseret Hashimotos, symptomer af antistoffer
Tak Anisa

Jeg tog 125 mg Thyreiod kl. 6.00 (og havde taget 30 mg aftenen før). Og der var ikke andre symptomer, ikke ondt nogen steder, fx.
Jeg har lige været omkring lægen for at få taget "hele pakken" - og jeg smiler lidt, fordi de kunne ikke tage TRAS og rT3.
Og ok, det kan være faldet fra i går, men det er da et forsøg på at finde ud af, hvordan fT3 ligger nu.
Jeg synes, det er underligt, at fT4 (og muligvis fT3) lige pludselig hopper i vejret.
Der er forøget cortisol i min krop, og jeg er lidt træt af al den brok, der er på min arbejdsplads. Jeg trives, hvor vi er glade og gerne vil hinanden.
Det kan meget vel være, at det er en stressrelateret reaktion. Efter aftale med min chef er jeg hjemme til tidligst torsdag og helst hele ugen.
På sygehuset ville de i lang tid give mig stød som løsning på problemet. Et eller andet i mig sagde, at det ikke var løsningen.
Der er ikke taget binyreprøver, binyretræthed er ikke et issue, ved du
Der er taget to Calciumprøver, hvor de begge ligger i dette område 3,24 (ref. 2,15 - 2,51), Glukose 5,8 (ref. 4,1 - 6,3), Kalium 3,9 (3,5 - 4,6), nogle proteiner og ALAT 40 (ref. 10 - 45), mv.
Min plan er, at når lægehuset er færdig med at holde efterårsferie, eller når jeg får mine prøvesvar, så vil jeg alt efter, hvordan det ser ud, forsøge at få en henvisning til en endokrinolog på et privathospital.
Jeg fik foretaget en full body scan sidste år, og der var alt fint. Og skjoldbruskkirtlen - ingen knuder kun lysegråt med mørkegrå diffuse pletter.
Tina
Lignende tråder
-
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Har man sikkert Hashimotos hvis man har så mye antistoffer?
Av Hansen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-06-09, 16:33 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53

Svar med sitat

Bokmerker