Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Tråd: Westhroid
Threaded View
-
06-08-15, 17:57 #14
Sv: Westhroid
Ja, jeg har fået det så meget bedre, men kun for en tid... Selv om det blev ikke igen lige så skidt som før, har effekten vist sig at være svingende. For svingende til at kunne fungere godt nok i hverdagen. Da jeg så kom i tanker om, at jeg rent faktisk ikke længere havde brug for min ladyshaver (i armhuler) i et år eller halvandet, begyndte jeg at læse mig op i DHEA.
For godt og vel en måned siden startede jeg med tilskud af DHEA 5 mg dagligt. Målet er at lade dosen stige over endnu en måned, til en vedligeholdelsesdose på maks 25 mg dagligt. Derefter må der gå et par måneder til, fordi DHEA "virker" langsomt og først efter mellem 3-6 måneder indtræder den fulde effekt. Jeg vil holde øje med mine armhuler (
), men at dømme efter denne ene måned der er gået siden jeg startede på DHEA, er jeg ved godt mod.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Armour, Westhroid og Nature-Throid
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 16-06-09, 19:29 -
Westhroid og en operation for en tarmsygdom
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 11-06-07, 10:18

Svar med sitat

Bokmerker