Viser søkeresultater 1 til 10 av 71
Threaded View
-
19-04-14, 10:44 #37
Sv: Overdosert?
I en ideell verden tar man blodprøver for å finne ut av hvordan formen er. Men for stoffskiftesyke finnes ikke disse premissene. Selv tar jeg sjelden disse prøvene lenger, men mange må gjøre det for å forsvare medisindosen sin overfor fastlegen. Jeg betviler ikke din påstand om at det beste er å ta prøver mellom to doser, men da må også de riktige premissene være til stede. Da må fastleger vite at det er stor forskjell i blodprøveutslag mellom syntetiske og bioidentiske hormoner. I tillegg må de vite at man trenger å doseres etter symptomer eller mangel på det.
Det jeg er redd for i og med at den riktige kunnskapen ikke er til stede, er at de som bruker Thyroid og tar prøvene for tett innpå medisindosen får beskjed om å ta mindre medisin enn de skal ha. Det gjelder for øvrig alle som tar dosen for tett innpå blodprøvene. Det var også min motivasjon til å svare i denne tråden.
Fortsatt god påske til dere alle
Lignende tråder
-
søknadskjema som legen må fylle inn for bruk av Thyroid fra Erfa
Av sivcath i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 02-06-10, 17:15 -
Søke NAV om støtte til ERFA?
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 06-05-10, 22:51 -
Noen av dere som har fått Erfa Thyroid?
Av ella i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 12-12-09, 21:03 -
Erfa Thyroid snart tilgjengelig på registreringsfritak
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 18-10-08, 15:48 -
Erfa Thyroid snart tilgjengelig på registreringsfritak
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 0Siste melding: 18-10-08, 15:48

Svar med sitat

Bokmerker