Sitat Opprinnelig skrevet av Sharon Vis post
Hej - jeg har ikke været på forummet længe, da jeg har været meget syg det sidste år og haft meget lidt overskud. Jeg skriver nu for at høre, om der er nogle herinde, der har erfaring med at kombinere naturligt stofskiftehormon og syntetisk T4?
Hei Sharon

Det er ikke lurt å tilføre syntetisk medisin. Den syntetiske medisinen vil sannsynligvis gjøre deg sykere. Den vil ødelegge for de naturlige hormonene du tar. Dette står bedre forklart her på forumet, men jeg har ikke oversikt over hvor du finner det nå. Etter min mening er dette en blindvei for deg.

Sitat Opprinnelig skrevet av Sharon Vis post
Jeg har prøvet både Erfa og Armour, men jeg kan ikke komme højt nok op i dosis, uden jeg får overdoseringssymptomer - og min T4 bliver ved med at ligge helt lavt i normalområdet - samtidig med, at min T3 ligger i den øverste 3. del. Jeg overvejer at forsøge med en smule syntetisk T4 sammen med Armour - men kan ikke huske, hvor meget man bør gå ned i Armour - når man tager T4 samtidig - og jeg vil også rigtig gerne høre, om der er andre, der har prøvet det?
Når det gjelder overdoseringssymptomer har du fått et godt svar av Karatekid. Dette er kroppens forsvar. Du kommer ikke opp i høyere stoffskifte enn binyrene klarer å henge med på. Dette er i tråd med det avdøde Dr. Lowe sa.

Jeg håper du sjekker de tingene Karatekid oppgir i stedet for å tenke på syntetisk medisin.

Alt godt til deg