Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Threaded View
-
14-07-15, 07:06 #23
Sv: Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010
Jeg kjenner ikke konen hans så godt. Han har gitt inntrykk av henne som et forsiktig menneske, men jeg vet ikke i hvor stor grad det er tilfelle eller ikke. Kan nok ikke kontakte henne uten å gå via ham, og siden det ikke er omgangskrets så tror jeg at det er en vanskelig vei å bruke.
I første omgang tror jeg at jeg skal forsøke å involvere administrativ leder i bedriften, som også har kjent sykdom på kroppen) og forsøke å aktivere de helsegodene vi har for å få orget en time hos Lynx, som Bellis har god erfaring med. Og så presentere det som et forslag/tilbud fra bedriftens side. Tror det kanskje kan være mer "spiselig" for stoltheten til en mann som har vært vant til å jobbe for seg og kona, og til å klare seg selv.
Tenker at om han vil ha mer backup så kan jeg absolutt tilby det, men det må skje på hans premisser og jeg vil IKKE at han skal oppleve det som at jeg har utlevert han.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Jeg fikk graves sykdom etter jeg fødte mitt første barn 2010
Av Iren85 i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 09-08-15, 16:04 -
Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Milli i forumet Lavt stoffskifteSvar: 75Siste melding: 12-12-12, 18:45 -
Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-02-12, 06:56 -
Hypothyreose diagnostisert i august 2006
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 611Siste melding: 15-08-10, 21:23 -
Jeg er nylig diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Rafael i forumet Lavt stoffskifteSvar: 48Siste melding: 05-12-07, 14:16