Viser søkeresultater 41 til 42 av 42
-
03-07-15, 14:10 #41
Sv: Kan man bli utmattet av langvarig overdosering?
Når det gjelder jodmåling så er det veldig viktig å spise som normalt i uken før det måles, og ikke ta rekekalaset, sushimiddagen, lutefisken etc den uka dersom det ikke er et normalt mønster. (Halveringstiden for jod er ca 6 dager, så det som man spiser/drikker unormalt - spesielt i uken forut for en sånn prøve - vil påvirke resultatet. )
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
03-07-15, 14:50 #42
Sv: Kan man bli utmattet av langvarig overdosering?
Jeg tror jeg vil få målt jodnivået før jeg tar tilskudd. I første omgang skal jeg nå prøve en ny dose på Levaxin, må kjenne på hvordan det blir. Så skal jeg slutte å amme, det kan også spille inn. En ting om gangen..
Tusen takk til dere som har svart! Jeg må finne tid til å lese, nå i disse fritider er det nok å prøve å fungere som mamma.
Lignende tråder
-
Utmattet
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 19-08-12, 19:57 -
Utmattet..hva nå?
Av Whattodo i forumet Høyt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 03-11-11, 09:41 -
Jeg er utmattet til de grader. Kan dette komme av det lave stoffskiftet?
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 111Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Når dere er slitne eller utmattet...pga stoffskiftet
Av Marina73 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 4Siste melding: 26-04-08, 21:40 -
overdosering
Av gitteh i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:31
Svar med sitat
Bokmerker