Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Hybrid View
-
11-06-15, 13:58 #1Uregistrerte Gjest
Sv: Søren Flytlie Aarhus Danmark
Søren Flytlie er oprindeligt uddannet som civiløkonom og erhvervsdatalog. Begge erhverv var hans førstevalg af uddannelse og levebrød, så det efterfølgende radikale skifte af levevej kunne være resultat af et pragmatisk valg, for at ikke at lade faderens goodwill blandt patienter og formodentlig også et stort patientunderlag gå til spilde når faderens skulle pensioneres. Who knows?
Søren Flytlie skriver at han er konsensussøgende. Konsensus medfører at mindretallet må affinde sig med at flertallet er enige om et eller andet. Der er så få orthomolekylære læger i Danmark, at det er meningsløst at tale om konsensus blandt dem. Derimod mainstream medicin har intet imod fluor. Giver det mening?
-
19-10-17, 00:28 #2
Det gik desværre ikke så godt med dr. Flytlies konsensussøgen. Efter den 27. oktober i år, over fire år efter at klinikken blev etableret, lægeparret Helene og Søren Flytlie må ikke længere behandle patienter diagnosticeret med lavt stofskifte. Det betyder, at omtrent 600 syge, ikke længere har adgang til behandling med Thyreoid fra Glostrup Produktionsapotek.
Læs venligst opdateringen i bunden af indlæg nr. 2, i emnet Snarligt forbud i DK mod Thyreoid og Liothyronin ?.
Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
-
29-12-17, 07:35 #3
Jeg er desværre én af de 600 syge der ikke længere har adgang til behandling med naturligt thyroid. Jeg var/er i behandling med Westhroid Pure mod for lavt stofskifte og ved ikke hvad jeg skal gøre når jeg på et tidspunkt løber tør for medicin. Hvordan skaffer jeg det når Flytlie ikke længere må skrive recepter?
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
Lignende tråder
-
Knut Flytlie
Av Flower i forumet Hos legenSvar: 5Siste melding: 30-12-14, 05:53 -
Nogen, der kender de danske privatlæger - Bruce P Kyle og Knut Flytlie?
Av ayla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-03-13, 05:39 -
Hej fra Danmark.
Av Helle.. i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 08-08-12, 08:54 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Bokmerker