Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Threaded View
-
13-05-15, 09:01 #18
Sv: "Fine" blodprøver, struma og jodmangel?
1) Hvilket magnesiumtilskudd er det du tar? Det er stor forskjell på opptagbarheten til magnesiumoksid og magnesium ... -at-er. Av magnesiumoksid regner man at bare 5% tas opp....
2) Hvordan står det til med d-vitamin hos deg?
3) Spiser du lavkarbo?
Jeg tenker at kolesterol er nødvendig for danning av d-vitamin (i sammenheng med folat, såvidt jeg husker) ... Lavkarbo er en glimrende måte å fremme opptak av fettløselige vitaminer på, og om man spiser den svenske lavkarbovarianten, med naturlig fett og masse grønnsaker, så vil det hjelpe på alle vitaminmangler som følge av fettsyrebrist, samt tilføre litt kolesterol fra kosten....
Kolesterol må man ha passe av og på rett plasser, så for lite er slett ikke bra.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Forvokst skjoldbukjertel (struma) Blodprøver innenfor "referanse området" Hjelp!
Av frokawaii i forumet Normalverdiene?Svar: 11Siste melding: 05-04-13, 16:35 -
"Fine" verdier - Paradoksale symptomer
Av Danski i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 23Siste melding: 14-01-11, 13:05 -
"Fine blodprøver", men føler meg ikke frisk
Av Lærer'n i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 22Siste melding: 14-11-10, 21:28 -
Alle klassiske symptomer på lavt stoffskifte men har "fine" verdier
Av stavros i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 2Siste melding: 24-04-10, 14:39 -
"Har-fine-prøver-men-er-ikke-bra"-klubben.
Av i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 16Siste melding: 28-09-05, 21:58

Svar med sitat

Bokmerker