Sitat Opprinnelig skrevet av Bellis Vis post
Da opplever han det samme som jeg opplever på Erfa. Jeg kan "måle" dagsformen ut fra størrelsen på tunga samt hvor svart jeg er under øynene. Jeg var sjelden blå/svart der før jeg ble syk, og Levaxin gjorde det ikke noe bedre. På de gode dagene er de omtrent helt borte (jeg er fortsatt på vei opp på dosering, og ikke helt i mål). Jeg måtte til og med vise det til mannen min da jeg oppdaget det i speilet, men han hadde ikke lagt merke til at jeg var svart under øynene... (Men han legger merke til andre forbedringer i min form).

Når det gjelder din opptrapping kan jeg bare sammenligne med meg selv (igjen).... Jeg visste at jeg måtte ytterligere opp, og økte. Men det ble for hurtig og jeg måtte nedjustere tilbake til 2 grain. Nå er jeg på 3,5 grain 5 mnd senere. For min del måtte kroppen bare ha litt tid før jeg kunne øke igjen, selv om jeg fortsatt hadde alle tegn på at jeg måtte øke. (Det er dette som er så genialt med NDT: den virker så hurtig at man kan godt prøve med en oppjustering noen dager før man holder dosen eller må nedjustere til forrige dose og ligge der enda en stund.
He, he det med mannen din var akkurat som da jeg sa til mannen min "har du ikke sett at de svarte ringene under øynene til sønnen vår er borte?", "eh...nei". var svaret jeg fikk

Så fint å høre om din erfaring, tusen takk for at du deler! Ja, det er sikkert lurt å ikke øke for raskt, sånn at kroppen rekker å henge med, jeg tror jeg fortsetter på 3 grain en stund og ser hvordan det går. Hvis jeg føler at det bare går nedover, kan jeg jo som du sier bare prøve en oppjustering noen dager og se hvordan det går. Jeg er uansett helt sikker på at NDT er noe for meg, og spesielt når jeg ser hvor mye bedre sønnen min er. Jeg er utrolig glad for at alt går så fint med ham.

Lykke til videre med din oppjustering av dosen