Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
07-04-15, 07:21 #13
Sv: Jeg trenger virkelig desperat råd...
Sorry, men fortsetter du å
- både overse de signalene kroppen din gir
- og ikke søke hjelp for dem.
så kan du heller ikke forvente å bli bedre
Jeg skal si det rett fram - tar du ikke den tiden du trenger for å ta tak i helsa di nå så er det sannsynlig at det du bygger opp vil gå tapt uansett. Vi er MANGE her inne som vet nettopp det.
At du sannsynligvis ikke kommer til å dø av dette betyr ikke at du kan ture fram som om ingenting skjer og forvente at "det går seg til".
Hva er det med menn som gjør at dere generelt kun tar akutt livsfare på alvor? Hva er det med "snikende og invalidiserende om det ikke blir tatt tak i" dere generelt ikke forstår?
Ja, jeg generaliserer veldig, men jeg regner med at du vil ha klar tale. Det er det du får. Ingen her på forumet vil ta det ansvaret med å veilede deg bort fra å søke ordentlig, velkvalifisert hjelp med de symptomene du har og på den måten bidra til å la deg overse noe som etter all sannsynlighet vil ødelegge livet ditt på sikt - like grundig som et hjerteatakk.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Trenger desperat til råd
Av Punda i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 5Siste melding: 28-03-15, 10:58 -
Advarsel mot lege i Hønefoss-området / Trenger desperat en ny
Av verosaurus i forumet AdvarslerSvar: 0Siste melding: 28-02-15, 15:19 -
Depresjon pga. lavt stoffskifte? Trenger virkelig gode råd
Av Tjorven i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 35Siste melding: 05-03-14, 15:44 -
Er det virkelig slik?
Av Sofiemor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-09, 18:02 -
Mer slankemas... trenger virkelig tips!
Av jane i forumet Helbred og kostholdSvar: 8Siste melding: 26-10-07, 20:37

Svar med sitat
Bokmerker